Witold Skaczkiewicz (1950-2011)

078 – Księga Pomieszanych Języków – Genesis 6.5

In Księga Pomieszanych Języków on 12 Maj 2009 at 22:08

aGen0103Dore_TheCreationOfLight

Kiedy zaś Pan widział że wieka jest niegodziwość ludzi na ziemi i że usposobienie ich jest wciąż złe, żałował że stworzył ludzi na ziemi, i zasmucił się. Wreszcie pan rzekł „Zgładzę ludzi których stworzyłem z powierzchni ziemi: ludzie bydło, zwierzęta pełzające i ptaki powietrzne, bo mi żal że ich stworzyłem”
Genesis 6.5

  1. A Noe chlał i dobrze się miał i na Araracie wylądował (choć na kacu). A dlaczego? Ponieważ żonę wyrozumiałą miał.

  2. Messalina /ta od Klaudiusza/ nimfomanka i dziwka, Kleopatra – kazała zabic swego drugiego małżonka, maria Antonina – królowa z rozpędu, bez pojecia o rządzeniu.. Gadżeciara taka – wypić i nażrec się – nałogowa hazardzistka. Eva Braun – furerowi smierdziało z ust, samobója waliła w 35 roku…
    Noe – nie przekonałeś mnie.

    • Czy ja też mogę zabrac głos?

      • Witoldzie!
        Tu się zaraz poleje krew , ze Zbychem 😉

      • Phi… W „Piśmie…” krew się leje wiadrami, zatem jak Zbychu da sobie co nieco utoczyć… Byle do wiaderka… Do wiaderka… PANOWIE!

      • Droga Pani Alicjo! Oczywiście, że dobrzy mężowie istnieli i istnieją. Nie wywlekając całej historii ludzkości – św.Piotr, św.Paweł i Chrystus wreszcie (vide „Kod Leonarda”).
        Ze współczesnych zaś, to jeden mój kumpel i ja oczywiście.
        Z poważaniem.

      • Alicjo!
        Ta chwalba to był żart. Jak powiadali „starożytni Rosjanie” tyle wiemy o sobie na ile nas sprawdzono. I my mężowie i Wy dziewczyny mamy zawsze coś za uszami. Według mnie, droga Alicjo, istnieją pewne priorytety: miłość, wierność, poświęcenie się bezgraniczne…Miłość i wierność dotyczy mnie i obym nie musiał poświęcać się bezgranicznie, ale jeśli będzie trzeba nie zawaham się – na swój honor. Jedną z niewielu rzeczy, które jeszcze mam.

  3. Zbychu!
    Do czego Cię nie przekonałem? Do tego, że diabli je wzięli, czy do tego, że powinni je wziąć? Jeżeli nie ustawiłem cudzysłowu w przymiotniku „świetne” żony. Mea culpa.

  4. A skoro diabli wzięli to moge spać spokojnie. Ale jak widze, moja teze, że dobra żona od czasów Noego nie występuje w naturze, chyba podzielasz?

    • Zbychu!
      Twoją tezę podzielam w całej rozciągłości i lubieżności. A niech sobie żona „występuje” w naturze, byle nie na rurze.

  5. Witoldzie!
    Widzę, że Zbychu odważnym i konsekwentnym facetem jest, i że doskonale przejrzał moje intencje co do żon, prawie wszelakich, to też nie trzeba będzie wiader na krew ino na wódkię ewentualnie.

  6. Panowie, widzę ze osiągnięte zostało porozumienie, i zdumiewająca jednomyślność zapanowała.
    Przeciwko śliwowicy nic nie mam; jak „coś” ma powyżej 70% pobieram z lubością w ilościach medycznych oblizując się ze smakiem.

    Serdeczności dla obu panów.

  7. …Panowie „dobra żona” a co powiecie o dobrym mężu ? czy takowy istnieje ??

  8. …prosze się nie chwalić …może żona pochwali….Dobry mąż to wyjątek w dzisiejszych czasach..;)

  9. .honor jest najważniejszy …tak trzymaj .Pozdrawiam

  10. A my wlasnie dzialamy ku porozumieniu bez barier jezykowych. Dla dobra wspolnego.
    A najwazniejsza jest i tak M jak Milosc (i nie mam na mysli serialu!)

Skomentuj

