Witold Skaczkiewicz (1950-2011)

059 – Księga Pomieszanych Języków – Ks. Józef Krzemiński SJ

In Anielskie Wersety, Księga Pomieszanych Języków on 8 kwietnia 2009 at 16:00
Ks. Józef Krzemiński SJ /foto z http://www.jezuici.pl/misje/ludowe/kontakt.htm/

Ks. Józef Krzemiński SJ (foto z http://www.jezuici.pl/misje/ludowe/kontakt.htm)

„Bóg kocha! Bóg ma serce! Bóg jest miłością!

A tylu ludzi smutnych, zrozpaczonych.

Młodzi zakładają kluby samobójców, małżeństwa rozbite, dzieci sierotami, a iluż idzie na wieczne zatracenie?!”

Józef Krzemiński SJ

  1. Boże, a co to? Bóg kocha a małżeństwa rozbite? Młodzi idą na zatracenie? A Bóg sobie siedzi, przytupuje sobie prawa nogą, pyknie z fajeczki i kocha.
    Cuda!

  2. ….Bóg nas kocha ,Bóg ma serce.Bóg jest miłością…naszą …a my tylko narzekamy.Nalezy sie z tego faku radować,żyć ,pracować i pracować.Nie domagac sie swych praw.Małżęństwa raz zawarte ..to do śmierci…A ludzie są tacy niewdzięczni i robią wszystko na przekór..

  3. Ja kocham Boga tak samo jak On mnie.

  4. A gdyby tak okazało sie, że Boga nie ma?

  5. Nie podejmuję się wyjaśnienia tak trudnego problemu z jakim spotykamy się kiedy wstaje kolejny dzień. Jesteśmy blisko, blisko siebie…tylko fizycznie, tylko na zasadzie przypadku (?) Wsłuchać się w siebie, dosłownie i w przenośni, nie jest łatwo…czy można winić kogokolwiek za to, że nie ma się słuchu, ba ! że nie chce się słyszeć. Kto winny? Odpowiedzieć możemy sobie sami.

  6. …Bóg kocha.pomaga tylko duchowo,Sofija jesteś pewna że Bóg Ciebie kocha tak jak ty Jego?Czy powiedział to tobie…Nie Ty tylko uwierzyłaś w tę miłość i jest dobrze tobie z nią.Ja to szanuje,bo każdy ma prawo do Boga,jeśli ma tylko taka potrzebe.A miłość Boga…wydaje mi się ze jest tylko ..miłość wierzących do Boga..

  7. Ja napisałam, że ja Go kocham tak samo jak On mnie. Trudno mi uwierzyć w miłość, której nie doświadczam, a która jest mi stale wmawiana przez pracowników Kościoła.

  8. ROBOL,

    twój komentarz, zawiera słowa obraźliwe, i dlatego, nie zostanie tu pokazany.
    Chcesz pogadać, to zastosuj się do normalnej wymiany zdań, a określenia z rynsztoka po prostu sobie daruj.

  9. Sofija ..przepraszam..zle odczytałam….podzielam twoje zdanie

  10. To czy ktoś wie o co chodzi temu księdzu?

  11. Dobre pytanie …czy ten ksiądz wierzy sam w to co mówi…:)

    • Zapewne tak. Ci co skazywali czarownice na stosy też wierzyli – uczciwie i mocno, że to co robią jest dobre. //Jan Paweł II – przeprosił za inkwizycje//

      Cóż błąd wiary inkwizytora, jest niewspółmierny do ewentualnego błędu ks. Józefa, lecz jeżeli dopuścimy takie sposoby myślenia i władzy nad duszami, przy byle okazji zaczną władać naszymi ciałami… Mam szczerą nadzieję, ze to się nie wróci. Lecz wiara religijna jest przeraźliwie mocna – ci co skierowali samoloty na Twin Tower zapewne gorąco wierzyli, że znajda sie w piękniejszym świecie.

      Jedno jest pewne – WIARA – owa właściwość ludzkiego umysłu – potrafi czynić cuda.

  12. Panie Witoldzie, zgadzam sie z panem!

  13. ..Tak ,to prawda wiara jest mocna a czasami fanatyczna,Ci co skierowali samoloty na Twin Tower,oraz Ci co wykonali zadanie,zrobili tak bo nakazywala mi religia ich wiara,oni też kochaja „swojego Boga,a On kocha ich”Natomiast ludzie którzy znależli się w samolotach i w tych budynkach też zaufali „swojemu Bogu „że ich kocha.Ludzie ,ludziom zgotowali piekło na ziemi,w imie Boga ,przy pomocy wiary i religii..

  14. Szanowny Panie,
    Posługuję się tą formą kontaktu z Panem, gdyż innej (t.zn. adresu e-mail) tutaj nie znajduję. Uprzejmie proszę, aby zdjąć z bloga moje zdjęcie. Wprawdzie podał Pan źródło, z którego zostało ono skopiowane, ale strona interentowa http://www.jezuici.pl posiada zastrzeżenie praw autorskich, zatem powinienen Pan zwrócić się o zgodę na opublikowanie tego zdjęcia na swoim blogu. Niestety o taką zgodę szanowny Pan się nie zwrócił. Nie chciałbym zwracać się do administratorów serwisu wordpress.com o usunięcie aktualnego wpisu i liczę na Pana dobrą wolę. Z należnym szacunkiem, ks. Józef Krzemiński SJ

Skomentuj

