Witold Skaczkiewicz (1950-2011)

051 – Via Dolorosa 3 cz.3

In Anielskie Wersety, Via Dolorosa on 31 marca 2009 at 23:08

051 – Via Dolorosa 3 cz.3

The Adoration of the Magi  John Duncan

The Adoration of the Magi John Duncan

  1. Kazali mi nieść patibulum
  2. Dlaczego chcą mnie ukrzyżować?
  3. Przecież to wbrew prawu
  4. Pitał kazał mnie wychłostać.
  5. Prawo rzymskie nie dopuszcza podwójnego karania
  6. Cóż ja takiego zrobiłem, że tak mnie nienawidzą.
  7. Czy zrobili to w trosce o swój naród?
  8. Czy przestraszyli się, że rozbudzam nadzieje?
  9. Czy przestraszyli się zemsty Rzymu?
  10. Czy w trosce o naród postanowili mnie poświęcić?
  11. Rzucają we mnie kamieniami i drwią sobie.
  12. Dlaczego to robią.
  13. Ciężka jest ta belka.
  14. Nie chcę byście myśleli, że ja to robię by was zbawić.
  15. Każdy musi sam siebie zbawić
  16. Każdy ma swoja drogę.
  17. Moja śmierć waszej drogi nie zmieni.
  18. Jacy wy jesteście naiwni.
  19. Nadzorca uderzył mnie pejczem, poczułem przenikliwy ból.
  20. Mam łzy w oczach.
  21. Plują na mnie
  22. Nie che umierać.
  23. Upadłem
The Mirror Sir Frank Dicksee

The Mirror Sir Frank Dicksee

_________

Copyright by Witold Skaczkiewicz © 2005-2009
All rights reserverd

Skomentuj

