Witold Skaczkiewicz (1950-2011)

049 – Via Dolorosa 3 cz.2

In Anielskie Wersety, Via Dolorosa on 30 marca 2009 at 9:16

049 – Via Dolorosa 3 cz.2

Angus Og,  Putting a Spell of Summer  Calm on the Sea John Duncan

Angus Og, Putting a Spell of Summer Calm on the Sea John Duncan

  1. Dlaczego oni mnie tak strasznie biją
  2. Nie wiem czy wytrzymam ten ból.
  3. „Weźcie go i ukrzyżujcie, ja nie znajduje w nim żadnej winy”  powiedział Pitał zanim umył ręce.
  4. Nie chcę umierać.
  5. Nie chcę umierać za grzechy innych.
  6. Zerwali ze mnie płaszcz purpurowy i rzucili mi moje szaty
  7. Zobaczyłem matkę moją.
  8. Jakże ona musi cierpieć.
  9. Znowu mnie biją i każą bym krzyż, do którego mnie przybiją sam zaniósł na Golgotę.
  10. Nie chcę umierać.
  11. Nie chcę nikogo zbawiać.
  12. Nie chcę być dla nikogo wzorem.
  13. Nie chcę by pokolenia się do mnie modliły.
  14. Nie chcę byście robili ze mnie widowiska.
  15. Nie chcę umierać na krzyżu za wasze grzechy.
  16. Chcę żyć.
  17. Idę niosąc krzyż, a wokoło tyle radości.
  18. Z czego oni się cieszą?
  19. Dlaczego ze mnie szydzą?
  20. Dlaczego mnie opluwają?
  21. Dlaczego mnie biją?
  22. Czy nie wystarczy im, że umrę w cierpieniach?
Saint Bride John Duncan

Saint Bride John Duncan

_________

Copyright by Witold Skaczkiewicz © 2005-2009
All rights reserverd

  1. Zastanawiam się, co bardziej raniło w tym momencie, ból fizyczny , czy świadomość, że ktoś stojący obok czerpie radość z niewyobrażalnego cierpienia…

  2. ..Jak bardzo cierpi matka widząc co dzieje sie z jej dzieckiem..i śmierć .Jakże jest to okrutne.Ból fizyczny w takim momencie aż tak nie rani…

Skomentuj

