Witold Skaczkiewicz (1950-2011)

023 – Konfesjonał – Pierwsze wyznanie Penolopy

In Anielskie Wersety, Konfesjonał on 20 marca 2009 at 8:33

023 – Konfesjonał – Pierwsze wyznanie Penolopy

The Kiss Francesco Hayez

The Kiss Francesco Hayez

W roli Penolpy – pani Lucyna Zbroszczyk

  1. Wróciłam do domu zmęczona i marzyłam tylko, aby wejść do wanny.
  2. Leżałam w pachnącej kąpieli, piłam drinka i nagle poczułam falę podniecenia; wsunęłam rękę między nogi i zaczęłam pieścić ręką nabrzmiałe wargi sromowe, drugą ręką gładziłam ciało, piersi, szyję, aż dotknęłam twardniejącej łechtaczki.
  3. I wtedy zapragnęłam tylko jednego – kochać się z Ulissesem.
  4. Wyszłam z wanny, okryłam się ręcznikiem i skierowałam się do sypialni.
  5. On już tam był, leżał na łóżku, sączył drinka.
  6. Był nagi.
  7. Jego naprężony członek pulsował, widać było, że czeka na mnie.
  8. Patrzyłam na niego, jak tam tak leży i pomyślałam , jak bardzo go kocham.
  9. Uklęknęłam przy łóżku i zaczęłam całować jego stopę.
  10. Wsunęłam duży palec do buzi i ssałam go, zrobiła to samo z drugą stopą.
  11. To jakby hołd złożony jemu, jak obmywanie stóp przez Jezusa, takie poddaństwo i jednocześnie oznaka wielkiej miłości.
  12. Potem całowałam łydki, kolana…
  13. Mój język smakował teraz skóry wnętrza ud, zbliżał się do pachwiny…
  14. Koniuszkiem języka wodziłam po główce penisa, wślizgując się w maleńki otworek.
  15. Zlizałam kropelkę jego soków.
  16. Słyszałam pomruki zadowolenia Ulissesa.
  17. Uwielbiałam mieć tę świadomość, że daje mu rozkosz, że mogę mu dać całą siebie, nie tylko ciało, ale też duszę.
  18. Objęłam wargami penisa, wsuwając go głęboko do buzi, aż poczułam go w gardle.
  19. Ssałam łapczywie.
  20. Wtedy poczułam, jak palce Ulissesa wsuwają się we mnie.
  21. Czułam rozlewającą się po ciele falę rozkoszy.
  22. Byłam tak podniecona, że świat przestał istnieć.
  23. Czułam w sobie palce Ulissesa, które zbierały moją wilgoć.
  24. Wiedziałam, że za chwilę osiągnę wyżynę swego podniecenia, spełnienie…
  25. Poczułam również, jak ciało Ulissesa sztywnieje, penis zaczyna pulsować i wyrzucać kaskady soków.
  26. Zlizywałam je z lubością, połykając.
  27. Moja pochwa pulsowała oblepiając palce Ulissesa.
  28. Wtedy on zbliżył te palce do moich ust, i posmakowałam siebie.
  29. W moich ustach zmieszały się nasze soki.
  30. Pocałowałam Ulissesa namiętnie, wtuliłam się w niego i czułam, jak nasze ciała się powoli rozluźniają.
  31. Była tylko cisza i my.
  32. Tak wtulona, zasypiałam i po raz kolejny czułam, że jestem cholerną szczęściarą.
guardian-angels-l

Guardian Angels, Mann

_________

Copyright by Lucyna Zbroszczyk & Witold Skaczkiewicz © 2005-2009
All rights reserverd

  1. Zastanawiam się..

    Coś mi tu nie gra. Ta otwartość, to oddanie.. jakieś techniczne, zimne, okrojone. Dlaczego?

    Czytając, czuję się, jakby celowo dano mi tylko popróbować smakołyku. Mniej. Nawet nie jestem pewna, czy smakołyku, nie rozbudza to mojego apetytu, choć.. przecież powinno, u licha!

    Powtórzę.. dlaczego?

    ps. Witku,

    Wybacz, że po porocie biegam radoście po Twoim ogrodzie Eden, stęskniłam się..
    Przysiądę na chwilkę pod wodospodam, gorącą głowę ochłodzę 🙂

  2. * wodospadem

    excuse moi

  3. Tajemnica, jak zapowiedź, jak.. proroctwo, którego wykładnia dana jest nielicznym, choć rozgrywa się na oczach świata od zarania jego dziejów? Każdy sam musi odnaleźć spełnienie? Wiesz? Dziś to bywa coraz trudniejsze.. era komputera i zerojedynkowych portretów malowanych na zakrzywionym zwierciadłem..

Skomentuj

