Witold Skaczkiewicz (1950-2011)

021 – Konfesjonał – Szóste wyznanie Sary

In Anielskie Wersety, Konfesjonał on 20 marca 2009 at 8:31

021 – Konfesjonał – Szóste wyznanie Sary

angel-burn-jones-l

Angel, Burne-Jones

  1. Jak dziewczynki wychodzą do szkoły to zawsze się odwracają w tym samym miejscu, i machają…
  2. A ja, jeżeli mam pracę na druga zmianę, stoję w oknie. I tak sobie chwile machamy.
  3. Wczoraj, jak wyszły chciałam jeszcze na chwile wejść do łóżka poleżeć w spokoju. Pomarzyć.
  4. Chyba trzeba by pomalować ściany w tym roku, może przed świętami – pomyślałam.
  5. Wtedy też o tym próbowałam myśleć.
  6. Najpierw mnie zbił, a potem zerwał ze mnie szlafrok.
  7. Na siłę rozchyla mi nogi i od razu wszedł we mnie z dużą siłą.
  8. Błagam, aby tego nie robił, ale on czuje radość i satysfakcję.
  9. Wszystko mnie boli, czuje się zeszmacona, zdominowana bez reszty.
  10. Pochwa, wszystko w środku mnie boli. Jestem bardzo sucha i tarcie jest duże.
  11. Narasta we mnie nienawiść i obrzydzenie.
  12. Trzęsę się ze strachu, bólu i żalu.
  13. On mnie pieprzy a ja myślę aby jak najszybciej skończył bo i tak się nie wyrwę.
  14. Marzę aby być gdzieś daleko, staram się odizolować od tego co się dzieje.
  15. I wtedy myślałam, o ścianach, że można by pomalować, a potem wyobrażam sobie innego mężczyznę, który czule się ze mną kocha i jest delikatny, mówi czułe słowa.
  16. Wtedy usłyszałam zadowolony głos mojego męża: „No co kurwa, dobrze ci?”.
  17. Zadowolony, otrzepuje się, podciąga gacie i wychodzi.
  18. Szybko kieruję się do łazienki aby zwymiotować z bólu, i obrzydzenia.
  19. Biorę prysznic, ale nie mogę dobrze się umyć bo wszystko mnie boli, więc woda tylko tak po prostu spływa.
  20. Przez chwilę czuję ukojenie.
  21. Płaczę.
cup-death-l

The Cup of Death Elihu Vedder

_________

Copyright by Witold Skaczkiewicz © 2005-2009
All rights reserverd

Skomentuj

